Foldery promocyjne – nowinki

Broszury marketingowe pokazały się w Polsce w latach dziewięćdziesiątych wraz z wejściem na nasz rynek hipermarketów. Obecnie nie jedynie przez grupy handlowe, lecz także przez samych konsumentów są postrzegane jako naczelny środek łączności sieci z nabywcą.

Nawet niewielkie sieci handlowe posiadające zaledwie parę, paręnaście sklepów wydają cyklicznie gazetki promocyjne. Są one dzisiaj głównym narzędziem łączności sieci handlowej z odbiorcą.

gazetka tesco

Jedną z najskuteczniejszych form reklamy jest pokazanie klientowi ceny przed i po promocji, sposób ten wykorzystują foldery marketingowe, których zbiór publikuje . Co więcej przekaz wzmacniany jest informacją, że taka obniżka ma charakter wyłącznie przejściowy. Nie jest to jednakże jedyna metoda promocji. Niektóre sieci dyskontowe starają się przyciągnąć konsumentów promocjami tematycznymi (np. na produkty gospodarstwa domowego, zabawki lub artykuły ozdobne.

Poza bezpośrednim wpływem na wysokość sprzedaży foldery reklamowe mają utrwalać daną markę w świadomości odbiorców – funkcje gazetki to: marketing oferty sieci, wzmocnienie rozpoznawalności marki a także informacja o lokalizacji punktów sprzedażowych konkretnej sieci sprzedażowej.

Foldery reklamowe są także wydawane w edycji internetowej. Te klasyczne dostępne są od razu przy wejściu do sklepu. Jest to szybka jak też dostępna forma promocji. Sklepy w ten sposób trafiają do nabywców, którzy na co dzień nie mają do czynienia z komputerem. Edycja papierowa broszury promocyjnej jest też dostarczana przez dystrybutorów do skrzynek pocztowych.

Nie uciekniemy od postępu cywilizacyjnego. Większe sieci hipermarketów posiadają już broszury promocyjne w elektronicznej formie dostępne w wersjach mobilnych na smartfony. Świat biegnie do przodu.

Nie zwlekaj! Jeżeli zaintrygowała Cię istota naszego wpisu, to doczytaj (http://rego-bis.pl/) kolejne niezwykle pasjonujące informacje w nowym utworze.

Grunt, że posiadamy prawo doboru z jakich serwisów korzystać, jaką wersję gazetki promocyjnej wybrać, klasyczną czy elektroniczną. W sieci istnieje wiele serwisów poświęconych gazetkom reklamowym. Najczęściej mają one wewnętrzną przeglądarkę dzięki jakiej prędko odnajdziemy interesującą nas gazetkę. Wystarczy napisać przykładowo: Ikea oferta bądź Castorama gazetka aktualna (promocjedodomu.pl/gazetka/26099-ikea-2016).