You are hereGarść faktów na temat wizerunku reklamy dużych rozmiarów

Garść faktów na temat wizerunku reklamy dużych rozmiarów


By admin - Posted on 02 February 2018

Wizerunek reklamy wielkowymiarowej w dzisiejszych czasach odgrywa dużą rolę w zapamiętywaniu produktu. Reklama to nie tylko tv bądź odbiornik radiowy, to również szereg materiałów reklamowych, takich jak ulotki, plakaty, bannery, czy spoty reklamowe, które służą do promowania produktów i usług.


materiały biurowe
Źródło: pixabay.com


Materiały reklamowe zaprojektowane w oparciu o funkcjonującą identyfikację wzrokową umacniają wizerunek firmy i uwidoczniają indywidualną i zdecydowaną tożsamość marki. Billboard (znajdź więcej), lub telebim to nośniki reklamy szeroko wykorzystywane przez wiele jednostek. Billboard Katowice jest nośnikiem reklamy o wielkich formatach, zazwyczaj występującym w postaci tablicy, czy też plakatu- ważna strona. Billboardy mogą być podświetlone, żeby były widoczne w porze nocnej. Reklamy wyświetlane na telebimach są dużo bardziej zauważalne niż te na billboardach, czy plakatach. Treść reklam jest także częściej utrwalana, bowiem jest to zawartość żywiołowo zmieniająca się.


garść pieniędzy na dłoni
Autor: Public Stock
Źródło: http://www.flickr.com




Telebimy Bielsko Biała pozwalają na użycie opcjonalnej animacji, demonstracji, oraz projekcji obrazu telewizyjnego. Reklamowanie na dużym ekranie nie tylko prędko i efektywnie dochodzi do możliwych odbiorców, ale też koszty jej wyprodukowania i prezentacji są dużo niższe- .


Powierzchnia komunalna gwarantuje możliwość sytuowania reklam na ulicach w wielu miejscach w mieście i poza jego obszarem.


To umożliwia bieżący kontakt z reklamowanym produktem mieszkańcom miast, a w efekcie gwarantuje jej utrwalanie. Możliwość umieszczania reklamy zewnętrznej na różnych nośnikach przekazu zezwala kreować intrygujące i skuteczne promocje.