PSX-NET

Nasz kraj w ostatnich latach szybko się rozwija oraz powstaje ogrom nowych hoteli oraz innych atrakcji

Jeszcze 30 lat temu byliśmy biednym państwem. Dziś mamy sporo hoteli dla turystów i biznesmenów z innych krajów, ale również przeróżnego rodzaju saun czy fitnessów.

Niezbędni są tam wyszkoleni pracownicy.
laptop Apple

Autor: Ian Lamont
Źródło: http://www.flickr.com
Pierwsza osoba, z którą styka się gość po wejściu do hotelu lub SPA, będzie recepcjonista. Nieistotne czy będzie to mężczyzna lub kobieta. PRacownik najpierw musi prezentować się nienagannie. Musi wszakże swą postawą reprezentować swojego pracodawcę. Z tego powodu musi być kulturalny i przyjaźnie nastawiony do innych. Dobry recepcjonista jest także pomocny i na pewno nie może być cyniczny. W obecnych czasach wymaga się już również, żeby mówił swobodnie po angielsku. Niektóre najwyższej klasy hotele żądają, aby ich pracownicy posługiwali się dodatkowym językiem obcym poza angielskim. Wtedy jest spora szansa, że gość obsłużony w swym ojczystym języku poczuje się jak w rodzinie i z większą przyjemnością będzie wracał właśnie do naszego hotelu, a nie do innego. Nie zapominajmy, że recepcjonista to wizytówka spółki – to pierwszy kontakt z obsługą hotelu. Z tego powodu jest to tak ważne, ponieważ jak każdy wie, pierwsze wrażenie bywa kluczowe. Poza tym, nie jest to praca polegająca tylko na wydawaniu kluczy.

Recepcjonista powinien wiedzieć o hotelu prawie tyle, co menadżer. Powinien mieć świetny kontakt (http://aspatrust.com/kontakt.html) z obsługą restauracji, barmanami, ale również sprzątaczkami, żeby móc dopomóc gościom hotelowym z każdym problemem.

About: admin