PSX-NET

Czy reklamy na telebimie jest efektywna?. Sprawdź sam.

Diodowe ekrany, uniwersalnie nazywane telebimami, stanowią obecnie przedmiot sporu. Czy są skuteczną formą reklamy? Czy mogą dostarczyć ogromniejsze pożytki dla reklamodawcy? Jeszcze parę lat wstecz były one newsem oraz jak żaden inny rodzaj reklamowania konkretnej usługi albo wybranego produktu ciągnęły spojrzenia ewentualnego nabywcy.

W tej chwili telebimy opatrzyły już się odbiorcom, nie rzucając im się tak w oczy jak przedtem. Reklamodawcy, jacy pragnęliby wybrać tą odmianę reklamy swych produktów muszą zdawać sobie sprawę z tego, że sam diodowy ekran jako narzędzie nie jest wcale tak istotny.
administration

Autor: Guillaume Speurt
Źródło: http://www.flickr.com

Umiejscowienie telebimu. Mniema się, iż idealna lokalizacja telebimu to 99% powodzenia reklamodawcy. Tego typu nośniki najlepiej jest sytuować w miejscach, gdzie przypuszczalny odbiorca zmuszony jest do popatrzenia na ekran. Świetnymi przykładami lokalizacji, jaka z pewnością da profity reklamodawcy będą: miejsca nieopodal dróg przelotowych, jakie charakteryzują się wielkim ruchem kołowym, pobliża ogromnych rozdroży z sygnalizacją świetlną (adresat zobowiązywany jest do zatrzymania się, spędzenia paru momentów na przejściu oraz dostrzeżenia wyświetlających się reklam na telebimie). Najważniejszymi czynnikami, jakimi cechuje się dobra lokalizacja są: niezbędność zatrzymania się przypuszczalnego klienta, wymuszenie ujrzenia ekranu a także nuda, pozwalająca odbiorcy skupić się na nośniku z wyświetlającymi się treściami, które jego umysł automatycznie będzie kodował. Nie sprawdzi się zaś telebim Karpacz zlokalizowany dla przykładu na parkingach niedaleko obiektów handlowych, przy sklepach.
Kluczowym czynnikiem w obszarze reklamy jest możliwość dojścia z danym przekazem do ewentualnego klienta.

Podług amerykańskich badań ruchomy obraz jest ośmiokrotnie lepiej zapamiętywany przez klientów niż statyczny obraz.
Reklama na telebimie Gdańsk umożliwia przygotowywanie kampanii reklamowych podług indywidualnych założeń reklamodawcy jak też preferencji klienta- .

About: admin