PSX-NET

Garść interesujących informacji na temat Agencji marketingu bezpośredniego

Co przychodzi ci w pierwszym momencie na myśl, jeśli słyszysz: marketing bezpośredni? Większości ludzi kojarzy on się z namolnymi domokrążcami, zakłócającymi mir domowy w najmniej odpowiednich chwilach.

wynajem aut wrocław
To niezbyt poprawne skojarzenie, bowiem sprzedaż face-to-face jest jedynie malutką częścią tejże koncepcji.
Wszystko zaczęło się końcem dziewiętnastego wieku, kiedy to firma Sears wydała pierwszy folder wysyłkowy. Propozycja była skierowana głównie do zamieszkujących odległe tereny wiejskie rolników, z rzadka bywających w dużych miastach, w których zlokalizowane były sklepy tej marki. W ten sposób Sears uruchomił innowacyjny, bezpośredni kanał dystrybucji – marketing – zweryfikuj te opinie – bezpośredni. Nie czekał, aż konsument zjawi się w punkcie handlowym albo przeczyta reklamę w gazecie – sam wpierw zwrócił się do klienta, dając równocześnie możność wysłania informacji zwrotnej, zatem zamówienia. Obecnie przedsiębiorstwa częstokroć organizują rozmaite konkursy dla nabywców. Organizacja konkursów ma być magnesem dla klienta- organizacja konkursów.
Wśród typowych instrumentów marketingu bezpośredniego wymienia się tradycyjną pocztę a także elektroniczną, telefon a także reklamę internetową. Naczelną ideą jest tu to, iż klient nie musi udać się do sklepu, by poznać ofertę jak też dokonać kupna – otrzymuje pełne informacje na temat wyboru a także możność nawiązania kontaktu zwrotnego w celu dokonania zamówienia.

Podstawowym narzędziem nowoczesnego marketingu bezpośredniego jest baza danych o nabywcach, zawierająca nie tylko informacje socjodemograficzne ale również głębsze wiadomości na temat ich aktywności w sieci, poprzednich zakupów etc. By opracować kampanię informacje owe powinny być zestandaryzowane. Standaryzacja danych wymaga obliczenia średniej jak też odchylenia standardowego- standaryzacja danych.

About: admin