PSX-NET

W jaki sposób zaprojektować profesjonalną wizytówkę?

Tworzenie wizytówek to ciężka praca. Przy tworzeniu dobrej wizytówki należy nie jedynie kierować uwagę na wielkość wizytówki, rozlokowanie graficznych elementów czy dobór rodzaju czcionki, ważnym elementem przy projektowaniu wizytówki jest także kolor.
Poniektóre źródła podają, że wskazane jest, by stosować nie więcej niż trzy kolory, ale myślę, że możemy stworzyć parę barwnych wizytówek, które będą bardzo słodkie.

wizytówka kwiaciarnia

Autor: Dave Crosby
Źródło: http://www.flickr.com
Właściwe połączenie odcieni uczyni z twojej wizytówki interesujący a również niezapomniany produkt, co jest właściwe z marketingowego punktu widzenia. Jeżeli zaś użyjesz nieodpowiedniej kombinacji kolorów dla wizytówki firmowej bądź osobistej to nie będą one nawet brane przez klientów pod uwagę oraz zapewne wylądują w kuble na śmieci.
W dzisiejszym materiale, porozmawiamy o barwach przy projektowaniu wizytówek. Co oznaczają kolory dla twych klientów? W jaki sposób dobrać odcienie dla branży? Jakie będą odczucia wywołane przez poniektóre barwy? Czerwień to nadzwyczaj gorący kolor. Wiąże się on z energią, pasją, prędkością, siłą, ciepłem, miłością, zagrożeniem, ekscytacją, krwią, przemocą a również serdecznością. Czerwony kolor może faktycznie mieć fizyczny wpływ na ludzi, podwyższając ciśnienie krwi a także szybkość oddechu. Wizytówki w tym kolorze są idealne dla tak osób jak: strażak (pozostałe informacje w serwisie: rol-poz.com.pl/), kaskader dla restauracji albo studia projektowania wITryn. Dla kogo oprócz tego taka wizytówka kwiaciarnia to też trafiony pomysł.

Żółty z kolei jest ciepłym odcieniem, i łączy się z optymizmem, latem, filozofią, niewiernością, chciwością, zagrożeniem, idealizmem oraz nadzieją. W projektach wizytówek używając tego odcienia, swym klientom możesz udzielić poczucie pogody ducha.

About: admin