PSX-NET

Typy reklamy typu outdoor. Jak je zamówić? Czy opłaca się w nie zainwestować?

reklama zewnętrzna łączy się z wielkim formatem, współczesnymi nośnikami, a nawet nietypowymi podejściami. Zawiera ona szerokie spektrum mediów – od aktywnych (mieniące się blaski) do pasywnych (plakat).

Umieszczana jest na ulicy, w punktach użyteczności publicznej jak też w środkach komunikacji . To przesył reklamowy, który różni się od innych nośników. Reklama outdoorowa – w przeciwieństwie do reklam umieszczanych w mediach – nie dąży do przekazania jak najogromniejszej ilości wiadomości. Jej celem jest zapewnienie szybkiej identyfikacji towaru. Czasem przekaz – by zakorzenić się w świadomości – ogranicza się do podania jednego terminu, przykładowo miana firmy. I to często wystarcza, by kojarzyć konkretny produkt z jego logiem. Reklama (polecamy: plexa mleczna) zewnętrzna, ażeby była efektywna, musi więc zawierać minimum słów oraz maksimum fragmentów ekspresywnych- polecane billboardy katowice. Co więcej, w wypadku reklamy typu outdoor, stosuje się zasadę stopniowego napięcia – a więc zaczęcia kampanii od komunikatu, jaki ciekawi, uwodzi swą tajemniczością. Kolejne reklamy powinny być spójnym rozwinięciem pierwszego, aż do końcowego komunikatu będącego rozwiązaniem zagadki.
polska

Źródło: pixabay.com

Dzisiaj technika zapewnia wręcz nieograniczone możliwości kreacji reklamy zewnętrznej. Outdoor, we współczesnych czasach, to już nie wyłącznie zwyczajne billboardy Katowice z zadrukowaną ofertą.

Pojawiły się dla przykładu trójwymiarowe, bądź „wystające” poza billboard fragmenty (2 albo 3D) lub nadruki typu day&night (dostrzegalne w nocy a także w ciągu dnia), zaś dzięki cyfrowym nośnikom albo projektorom mamy możność wyświetlenia reklamy na budynkach, chodniku, a nawet na pochmurnym niebie. Obecnie billboardy Gdynia możemy zobaczyć wszędzie- polecane billboardy gdynia.

About: admin